my annyversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

Ingatkan saket td...

td aku pegilah jmpe doktor gigi tok tukar braces aku nie,mule2 sblom nak pegi aku punyer ar cuak giler,yelah takot saket,nnt xleh makan...huhuuhu.jntung berdegup kencang nie.sampai2 jerk aku kt spital,aku suwoh akak balik dulu,ye ar takot lame plak die menunggu,maw membebel die nnt..hehhhe...

pastu aku tros msuk kt klinik tu.dan tros amek num giliran,perghh da nak dekat turn aku,coz mse tuh no 1038,dan aku plak dpt 1041,da nak dekat sgt,rase menyesal lak suwoh akak blik td... da sampai turn aku,aku pown duduk kat tmpat pembaringan,siap nganga luas2 nie,smpai kebas mulut..ngehhh. doktor pown dtg,cek gigi aku,pastu die ckp something yg boleh dikatakan wat aku happy gak ar...heheheh,nak taw ape die,rahsia ar...susprise...
pastu dier mula membukak braces bhgian bawah,huii ta saket ar,ta mcm yg sebelum nie..huhuhu,saket gilos... cume yg bahagian atas tu agak sakett sket coz die tekan kuat2...huuhh
pastu da setle,erm ta smpai 10 minit da selesai.. dan haruslah mengambil apoitment yg baru iaitu 30 april,pda jam 8.30 pagi,doc tu siap pesan jgn lambt lagik,coz rawatan yg dtg megambil mase yg agak panjang...hhuhuuh

da setle sume tu aku tros text akak,tp ta reply.. so trpakse ar mengorbankan kedit aku yg tinggal ciput nie tok call die

aku:kak amek skunk
akak:laaa (smbey menjerit) aku bru smpaii umah
aku:hehehhe org da abis da.. amek ar cepat
akak:yelah2..

dan kire2 15 mnit pastu akak pown smpai,dan berkate,ko nie wat mengabiskan minyak aku jerk...hehehhhe

0 pengkritik:

Post a Comment